CBS PROFESIONAL
security agency

Fyzická ostraha

Za standardní fyzickou ostrahu objektu účtujeme

od 90,- Kč výše za jednoho pracovníka a započatou hodinu střežení.

Za ochranu osob účtujeme od 250,- Kč výše za hodinu střežení a to dle rozsahu a náročnosti vykonávané služby, časové náročnosti zajištění ochrany či počtu ochránců.

Nabízíme rovněž službu recepční v sídle firmy za stejných finančních podmínek jako ostraha objektu. Cena je jednotná ve všední dny, soboty, neděle, včetně noční doby.

Konkrétní cena je určena specifikací prostředí (stupněm rizika narušení, výše hlídané hodnoty atd.), dále požadovaným vybavením členů ostrahy pro daný objekt (radiostanice, služební pes, zbraň, neprůstřelná vesta apod.) a speciálními požadavky klientů (jazykové znalosti ostrahy, ostraha pouze v noci a v den pracovního volna).

Svoz cenin

Ochrana cenin na území Prahy

Za ochranu cenných zásilek účtujeme od 900,- Kč za jednu přepravu. Výše ceny se odvíjí od počtu pracovníků, kteří musí zajistit přepravu dle pojistných podmínek pojišťovny a počtu ujetých km.

Ochrana cenin mimo Prahu

Cena je stanovena individuálně na základě požadavků klienta.

Přeprava finančních hotovostí je pojištěna

u České kooperativy, a.s., agentura střední Čechy.

PCO

Připojení na PCO /instalační poplatek/ je stanoveno jednorázovou částkou 2000,-Kč. Měsíční paušální poplatek je stanoven dle druhu a stupně zabezpečení, rizikovosti objektu, střežených hodnot v objektu atd. částkou od 800,-Kč za připojení na pult centralizované ochrany / v případě připojení přes GPRS se zvýší náklady o 200,- Kč / . Výjezdem se rozumí prověření přijatého poplachového hlášení v místě střeženého objektu. Výjezd není účtován, pokud bude zjištěno násilné narušení objektu, případně poplach odvolá oprávněná osoba stanoveným postupem před příjezdem hlídky na místo. V ceně výjezdu je zahrnuto střežení 120 minut zdarma, další střežení je ve výši 180,- Kč/hodina. V případě dokončeného výjezdu se účtuje částka 550,- Kč za výjezd. Průjezdní kontrola střeženého objektu – 90,- Kč/ jedna kontrola. Odběratel udržuje a opravuje elektronický zabezpečovací systém, který nebyl dodán dodavatelem, na vlastní náklady.

Výjezdem se rozumí prověření přijatého poplachového hlášení v místě dle dispozic stanovených Závaznou objednávkou.

Výjezd není účtován, pokud bude zjištěno násilné narušení objektu, případně poplach odvolá oprávněná osoba stanoveným postupem před příjezdem hlídky na místo. V ceně výjezdu je zahrnuto i 30 minut střežení objektu.

Kontrola dočasně práce neschopných zaměstnanců

Podle zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, došlo ke změně v kontrolách dočasně práce neschopných zaměstnanců

Novela zákona nově stanoví povinnost proplácení čtvrtého až čtrnáctého dne nemoci zaměstnavateli.

Základním smyslem kontroly dočasně práce neschopných zaměstnanců je preventivně působit

na zaměstnance

prováděním pravidelných kontrol dodržování léčebného režimu.

Základní povinnost nemocného - zdržovat se v době dočasné pracovní neschopnosti v místě pobytu a dodržování rozsahu povolených vycházek. Kontrolami lze tak omezit nárůst účelových krátkodobých pracovních neschopností.

Služba kontroly dodržování nemocenské kázně, prováděná pracovníky nezávislé společnosti, působí na zaměstnance preventivně a motivuje je dodržovat léčebný řád. V důsledku toho je eliminovaná bezdůvodná nemocnost.

Snížíte Vaše náklady na proplácení náhrad mezd za dočasně nemocné zaměstnance a odpadají Vám náklady na přesčasové hodiny za náhradu nemocných, včetně potřeby dalších pracovníků.

Typy kontrol nemocných zaměstnanců

Nabízíme provádění jednorázových nebo opakovaných kontrol nemocných

Jednorázová kontrola zaměstnance

Na základě objednávky a sdělení nezbytných údajů o Vašem zaměstnanci (jméno, příjmení, bydliště, datum zahájení pracovní neschopnosti, termíny vycházek apod.) bude provedena kontrola, o které vystavíme protokol. Náš protokol obsahuje mimo jiné: čas návštěvy a zdokumentované zjištění, zda byl Váš dotyčný zaměstnanec doma skutečně zastižen. O výsledku naší kontroly Vás budeme bezodkladně informovat.

Opakovaná kontrola zaměstnance

V případě zájmu o opakovanou kontrolu Vašeho zaměstnance, garantujeme provedení opakovaných kontrol během pracovní neschopnosti. Další postup včetně protokolu je stejný jako u jednorázové kontroly.

Ceník

Druh kontroly Cena
Jednorázová kontrola (do 48 hodin v době od 08:00 do 19:00 hod) 220,- Kč
Urgentní kontrola (do 24 hodin v době od 08:00 do 19:00 hod) 320,- Kč
Opakovaná kontrola (následující den po první kontrole v době od 08:00 do 19:00 hod) 200,- Kč
NÁSLEDNÁ kontrola (do 4 hodin po první kontrole) 120,- Kč
Příplatek za SO, NE a svátek 100%
Příplatek za kontrolu po 19:00 hod 25%

Doprava po Praze zdarma. Mimo Prahu 8,- Kč / km.

Smluvní tarify Cena
PAUŠÁL IPAUŠÁL II
paušální platba (zahrnuje 5 kontrol ) 1.000,- Kč paušální platba (zahrnuje 10 kontrol STANDARD) 1 800,- Kč
příplatek kontrola URGENT 110,- Kč příplatek kontrola URGENT 100,- Kč
příplatek kontrola OPAKOVANÁ 100,- Kč příplatek kontrola OPAKOVANÁ 90,- Kč
PAUŠÁL III
paušální platba (zahrnuje 20 kontrol STANDARD) 3.400,- Kč
příplatek kontrola EXPRES 90,- Kč
příplatek kontrola NÁSLEDNÁ 85,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%).

U pravidelných odběratelů je možné sjednat individuální ceny, včetně paušálních plateb.

Popis jednotlivých typů kontrol

Jednorázová kontrola

Jedná se o kontrolu, uskutečněnou do 2 dnů od obdržení objednávky, v čase dle uvážení kontrolujícího v rozmezí 8,00 hodin do 19,00 hodin.

V případě nezastižení kontrolovaného zaměstnance pořídíme dokumentaci a její kopii ponecháme ve schránce na dopisy zaměstnance (nebude-li tato dostupná, tak na jiném vhodném místě). Poté provedeme do cca 30 minut opětovnou kontrolu. Bude-li kontrolovaný opakovaně nezastižen, pořídíme následnou dokumentace, stejně jako u předcházející kontroly. Protokol o této kontrole bude neprodleně odeslán objednateli.

Urgentní kontrola

Jedná se o stejný typ kontroly jako u jednorázové s tím rozdílem, že kontrola bude provedena do 4 hodin od přijetí objednávky.

Nabízíme Vám smlouvu o Poskytnutí služby kontroly dočasně nemocných pracovníků, kterou provádíme v souladu s ust. § 56 zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů (zák. č. 347/2010 Sb.).

Základem naší činnosti je provádět dle požadavků smluvních partnerů osobní návštěvy nemocných v místě nahlášeného pobytu a ve Vámi určené době. Výsledkem kontroly je protokol a v případě Vaší žádosti i zvukový záznam z provedené kontroly.


Pracovně – právní podmínky

  • Práce neschopný musí umožnit kontrolu dodržování režimu. Svůj byt je povinen opatřit zvonkem a jmenovkou a uvést platnou adresu pobytu ošetřujícímu lékaři
  • Zaměstnavatel může kontrolovat, zda zaměstnanec dodržuje v období prvních 14 kalendářních dní stanovený režim dočasně práce neschopného pojištěnce
  • Zaměstnavatel může zmocnit k provedení kontroly i jinou právnickou nebo fyzickou osobu
  • Porušil-li zaměstnanec svoje povinnosti zdržovat se v místě pobytu a dodržovat dobu a rozsah povolených vycházek, může zaměstnavatel se zřetelem na závažnost porušení těchto povinností náhradu mzdy snížit nebo neposkytnout

Práce neschopní občané jsou povinni prokázat svou totožnost a předložit doklad o pracovní neschopnosti, do kterého pověřený pracovník zaznamená datum a čas kontroly a svůj podpis.

V případě nezastižení kontrolovaného je zaměstnavatel o této skutečnosti neprodleně informován.


V případě zastižení zaměstnance se prokážeme zplnomocněním ke kontrole a necháme si potvrdit protokol o kontrole podpisem zaměstnance.

V případě, že nebude zaměstnanec zastižen, provedeme fotodokumentaci a vyplníme protokol o kontrole, jehož kopii vhodíme do poštovní schránky zaměstnance. Do 30 minut provedeme opakovanou kontrolu. Bude-li zaměstnanec opět nepřítomen, vyplníme další protokol a zadokumentujeme daný stav. V tomto případě Vás budeme o situaci neprodleně informovat.

Zpracování dokumentace

Po ukončení požadovaných kontrol Vám v předem dohodnuté lhůtě, společně s fakturou za uskutečněné kontroly zašleme spolu s dokumentací i originály dokumentů.